muzyka

środa, 1 kwietnia 2015

Kontakt z Moderatorami - MSP

Uwaga! Ci co jeszcze nie wiedzieli.. Oto kontakt z Moderatorami (kopiowałam)

Kontakt

Jeśli masz pytania albo potrzebujesz pomocy odnośnie MovieStarPlanet, spróbuj znaleźć odpowiedź na naszej stronie pomocy. Tam zgromadziliśmy najczęściej zadawane przez użytkowników i rodziców pytania oraz nasze odpowiedzi.
Jeżeli nie znajdujesz na naszej stronie pomocy odpowiedzi na swoje pytanie, proszę użyj formularza kontaktowego poniżej aby się z nami skontaktować. Proszę pamiętać, że jest to tylko kontakt w razie problemów i nie będziemy odpowiadać na ogólne pytania o grę.
Następnie musimy wpisać login msp i email 
Kategoria
Nazwa użytkownika
Adres Email
Wprowadź ponownie adres Email
Pytanie


 Następnie klikamy

Wyślij email




I mamy :) Link :http://info.moviestarplanet.pl/kontakt.aspx
Powodzenia :)

117 komentarzy:

  1. Witam chciałbym zgłosić, że moje konto znikło nazwa konta to XTHEMICHALX nie grałem już ponad 1 miesiąc próbowałem się zalogować i nic nie działało ani e-mail którego miałem więc proszę o odpowiedzi dlaczego moje konto znikło bo w znajomych nie miałem żadnego hackera tylko sami najlepsi znajomi więc jeszcze raz proszę o odpowiedzi z góry dziekuje.Pozdrawiam Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam chciałabym zgłosić błąd na MovieStarPlanet grałam w nią i wymieniłam się z dziewczyną butami za koszulkę drip I JAk weszłam do szafy koszulki już niebyło prosze szybko naprawić ten błąd i Oddać Mi Koszulkę. Proszę :'(

      Usuń
    2. moja nazwa to szamanka77 jakby co :)

      Usuń
    3. Witam chciałabym zgłosić błąd na MovieStarPlanet grałam w nią i wymieniłam się z dziewczyną butami za koszulkę drip I JAk weszłam do szafy koszulki już niebyło prosze szybko naprawić ten błąd i Oddać Mi Koszulkę. Proszę :'(




      moja nazwa to szamanka77 jakby co :)

      Usuń
    4. moja nazwa to nelciaq msp <3 i mnie shakowali mam jeden film jak gram i jedno zdjęcie prosze żeby moderatorzy tej gry mi pomogli

      Usuń
    5. Witam chciałam zgłosić coś czego nie zrobiłam. Chciałam wejść na moje konto wpisywalam hasło poprawnie i zaraz wyskoczyło twoje konto zostało zablokowane na 1dzien to było wczoraj mimo 1 dzień wciąż tak pisze niewiem kiedy się doczekam do widzenia!

      Usuń
    6. nie moge zalogować się na konto nazwa rox123RO prosze pomóżcie mam tam 10 lvl i unikat

      Usuń
    7. Witam chciałam zgłośić taką osóbkę która mi ukradła konto nick Ninapl12344 chciałam bym je uratować jak to możliwe

      Usuń
    8. a ja zapomniałam hasła na konto Rares Girl<3<3 Modzi błagam żebyście jakoś weszli na konto konto i zmienili hasło prosze o Kontakt 29 stycznia 2020

      Usuń
    9. napisze od nowa Witam moderacjo prosiłam bym żebyście mi pomogli Ponieważ zapomniałam hasło na konto Rares Girl<3<3 chciałam bym żebyście podali mi te hasło a ja je potem zmienie Proszę o odpowiedź Dowidzenia

      Usuń
    10. Dzień dobry, niestety zapomniałam hasła do konta : tiger10978
      moje stare hasło to ; motylek123
      prosiłabym żeby nowe hasło zostało wysłane na E-mail : zuziametel@wp.pl

      Usuń
    11. dzień dobry modzi chciała bym zgłosic nieporozumienie poniewaz pomylilam sie i wyslalam doladowanie vip nie tej osobie której mialam wyslac osoba dala mi wlosy bee prosze abym dostala to dol poniewaz osoba ta ktora dala mi wlosy bee twierdzi ze jestem oszustką osoba ktora dostala dol: diamondgold
      osoba ktora dala mi uni i miala dpstac dol :diamonds
      gold

      Usuń
    12. Witam moje konto zostało zhakowane przez zulka13423 ponieważ ona mi wmawiała że kupi mi pakiet Diamont na bsp a ja z 28 lvl i VIP straciłam konto wymagam od moderacji zwrotu konta ponieważ ja będę wydawać pieniądze na VIP a tu takie coś moja nazwa na tamtym koncie to : madziii 0710

      Usuń
  2. Dzień dobry. :)
    Pisze w sprawie mojego konta, które zostało zhackowane!
    Proszę o zmienienie hasła na oliwia123456123456.
    Zrobiłam wielki błąd podając hasło nieznajomej osobni, która proszę o zablokowanie: emil cia116.
    E-miel na moim koncie został zhackowany z niewiadomych przyczyn dlatego proszę napisać na e-miel : Miraculum_Bick@o2. PL.

    Dziękuje i pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam mam ten sam problem tez ktos zmienil mojej corce hasło i teraz wogole nie moze nic zrobic jak mozna to zmienic

      Usuń
  3. Dzień Dobry.Jak wchodze na msp jest czarny ekran i po chwili jest cały biały i nie moge wejść na msp.Dzisiaj czyli w czwartek chciałam wejść na MovieStarPlanet...i nagle wyskakuje ten czarny ekran...popłakałam się , że coś się stało z przeglądarką ,a to...było na każdej.Nie chce stracić Mojego konta mam tam 18 lvl i prawie 19 długo gram i bym się niepogodziła że msp mi nie działa komputer wyłączałam 2 razy i nic...proszę o odpowiedź zależy mi do zobaczenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień dobry.Chciałbym zmienić nick ,ponieważ jest niezgodny z regulaminem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzieńdobry. Kupiłam vip i go nie dostałam. Mój nick to sliczna4044. Proszę o danie mi go gdyż za niego zapłaciłam

    OdpowiedzUsuń
  6. dlaczego jak chce dokonac płatności telefonem to sms zwrotny przychodzi po hinsku? mój nick zuzia toll

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam,
    Równo tydzień temu wykupiłam STAR VIP'a na trzy miesiące ponieważ pojawiła się przecena...
    Pieniądze zostały przelane, za to żadne potwierdzenie zakupu, ani sam VIP się nadal nie pojawił ;\
    Proszę o kontakt... VIP został zakupiony 17.07 w godzinach popołudniowych.
    Email: hayokokawaii@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dostaję z MovieStar Planet maile, które nie należą do mnie. Nie mam konta na MovieStar Planet.
    Otrzymuję potwierdzenia zapłat za jakieś pakiety.
    Podejrzewam podanie przez kogoś, kto jest użytkownikiem Państwa aplikacji, błędnie mojego adresu e-mail (może jest bardzo podobny).
    Proszę zweryfikować Użytkownika, bo oprócz maili z MovieStar Planet otrzymuję również wyciągi z konta bankowego tej osoby i inne informacje, które winny być zastrzeżone...

    Pozdrawiam,
    Katarzyna Lipińska-Kluza
    k.lipinska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje konto zostało shakowane nazwa to oberetra8888

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ej wiesz co mi też :( nazwa to luafunction na BSP

      Usuń
  10. dzień dobry mam problem konto mojej kolezanki Dominiki Myk zostało jej zmienione hasło prosze jak znacie jej haslo prosze podajcie jest jej smutno jej Kolezanka Wiktoria Dabrowska jak znacie jej haslo napiszcie do użytkowniczki karolcia nadolska i sprubuje sie zalogować jej ... nick straconego konta emo 185

    OdpowiedzUsuń
  11. każdy mi mówi że jestem podróbą 1 youtuberki -,- nick: marykateanplayminecraft

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapomniałam hasła do konta i nie miałam emaila czy moglibyście podać mi to hasło ? Nick:KarmelowaZuzia@53

    OdpowiedzUsuń
  13. UNKNOWN! TY KŁAMCO! JA MAM TO KONTO ;^; NICK: MARYKATEANPLAYMINECRAFT" NIE KŁAM! a wogule czemu mnie zbanowaliście? przepraszam że przeklinałam ale już nie będę xc


    OdpowiedzUsuń
  14. Zhakowali mnie proszę o przywrucenie konta
    nazwa Lol looly poop

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobry wieczór moderatorzy ! :) Chciałam was poprosić o wielką pomoc kilka miesięcy temu straciłam moje konto za szybko wpisałam
    m hasło i teraz nie moge go odzyskać próbowaławam na e-mail'a ale nic to nie działa bo to był Napewno inny e-mailNazwa tego konta byłą LuceraWera<3

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobry wieczór bym mogła odzyskać hasło do konta iluminka6 zhakowała mnie użytkowniczka o niku estilov 854 dzisiaj rano.czy bym mogła jakoś odzyskać to konto? Prosiłam ja aby mi je oddała ale bez skutku . Bardzo proszę moderatorów msp o pomoc lub o link gdzie bym mogła ja uzyskać

    OdpowiedzUsuń
  17. Co to za gra gdzie sa hakerzy..niepowinno tak być..

    OdpowiedzUsuń
  18. WITAM , moje konto zostało zhakowane przez oliwia663533229. Proszę o przywrócenie mojego hasla. Moja nazwa użytkownika to Calineczka1181 miałam vipa i 20 level.Weszłam na konto mojej siostry o niku LenaDiakow a ona mi napisała z mojego konta że mi odda za 2/3 dni albo wogule a ja powiedziałam ze ok ale tak czy siak chce napisac do was żebyście mi je odblokowali JAK NAJSZYBCIEJ i zablokowali to konto oliwia663533229 próbowałam e-mail ale nie działało dlatego proszę zmienić mi hasło na Natinatimiley90 a ja je sobie póżniej zmienie. POZDRAWIAM !

    OdpowiedzUsuń
  19. właśnie dziwne bo była taka miła

    OdpowiedzUsuń
  20. Unknown, mam pytanie czy to konto marykateanplayminecraft to konto chłopaka czy dziewczyny?

    OdpowiedzUsuń
  21. Napiszcie hasło do Iwona Malkowska95
    Pliss to konto miało 15 level

    OdpowiedzUsuń
  22. Chce zgłosić oszustwo xxxolasweetxxx ukradła mi sorbety miała dać 3 pożera dała 1 i zablokowała oszukała mnie dałam jej 1 oszukała proszę waz moderatorzy o zwrot sorbetów na konto kicia i702

    OdpowiedzUsuń
  23. dziendobry moderacio z jakiegos powodu nie moge zalogowac sie na swoje konto o nazwie magdarrrrrrrrrr prosze by mi je oddano mam zmieniony wyglad niz wczesniej.bardzo prosze terz zeby konto mojego przyjaciela o nazwie filiprrrrrrrrrr terz bylo oddane poniewasz sie nie moze na nie dostac. z gory dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam od 3 dni nie moge kupic vipa na rok moj limit platnosci w plus to 500 zl vip kosztuje 215 zl ciagle odsyła mnie do plusa z celu zwiekszenia platnosci prosze o pomoc

    OdpowiedzUsuń
  25. 18.52 nie 9.51 18.51 pisalem co tu jest nie tak

    OdpowiedzUsuń
  26. Dlaczego kurwa robicie z ludzi baranów

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzień dobry weszłam po szkole na msp I coś mnie ciągle wylogowywało i teraz jak chce się zalogować to mi zajmowała konto Nick mojego konta aklema8931 lvl 19

    OdpowiedzUsuń
  28. Dobry wieczór data 21.01.19r godz. 18.44 taka jedna dziewczyna ukradła mi konto i nie chce mi go oddać Nick mojego konta aklema8931 proszę zmienić na orginalnaklema123

    OdpowiedzUsuń
  29. Dzień dobry koleżanka zgrabnalska$$ została oszukana przez justyska02008 proszę aby oddała włosy z różowymi pasemkami jeśli nie proszę aby jej konto zostało zablokowane na stale!

    OdpowiedzUsuń
  30. Dzień dobry zgrabnalska$$ została oszukana przez justyska02008 daliśmy jej unikatowe włosy mówiła ,ze da DOLADOWANIE VIP włosy daliśmy różowe pasemki proszę aby oddała włosy albo żeby jej konto zostało zablokowane!prosiła bym.

    OdpowiedzUsuń
  31. Dzień dobry zgrabnalska$$ została oszukana przez justyska02008 daliśmy jej unikatowe włosy mówiła ,ze da DOLADOWANIE VIP włosy daliśmy różowe pasemki proszę aby oddała włosy albo żeby jej konto zostało zablokowane!prosiła bym.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ktoś mi ukrat konto i nie mogę go odzyskać bardzo chcem odzyskać te konto nazwa tajny msp2390

    OdpowiedzUsuń
  33. Chciałam kupić vipa na miesiąc i zamiast dać mi vipa zabrali mi pieniądze nazywam się jesicca3345 i czy jest numer do moderatorów?

    OdpowiedzUsuń
  34. Dzień dobry mam pytanie odnośnie msp ponieważ dzisiaj chciałam wejść na msp i nagle ciągle wyswietla mi się że jestem z nego wylogowana i mam tam zabierane niektóre rzeczy ciągle zmieniałam hasło ale to nic nie dało i wczoraj je jeszcze raz zmieniłam ale go zapomniałam i ciągle mnie hakują raz kupiłam sobie bluzke i nagle mnie wylogowalo i njby że moje konto zostało zablokowane na chyba 3 dni nie pamiętam. A i jeszcze jedno ponieważ jakaś dziewczyna spytała mnie czy jej na chwilę pożyczę włosy gold to ja jej pożyczyłam to ona mnie odrazu zablokowała i teraz chcę te włosy odzyskać.


    Moja nazwa konta na msp to XmelaCookieX

    OdpowiedzUsuń
  35. Moje konto to kitymity209 z 23lvl. Dwa dni temu grała na koncie gdy zaczęło się dziać coś dziwnego.nie mogłam pisać na chacie więc postanowiłam się zalogować.niestety nie mogłam już się zalogować ponownie.prosze by ktoś mi pomógł naprawić ten błąd.dodam że przy opcji zapomniałeś hasła nie działał mail żaden który mam.w kontroli rodzicielskiej nie mogę nawet już zresetować hasła.prosze by ktoś to naprawil!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  37. Dzień dobry! Chciałam zgłosić coś dziwnego na MSP. Jak robiłam konto na MoviestarPlanet (na telefonie)
    Kiedy zdobyłam pierwszy lvl dostałam ciuchy dla chłopaka bardzo się wtedy zdziwiłam i myślałam że to był poprostu mały błąd i się wylogowałam i zalogowałam ponownie ale kiedy zdobyłam 2 level to też dostałam ciuchy dla chłopaków ale kiedy robiłam swoją moviestar to miałam płeć żeńską wybraną a i tak dostaje rzeczy dla chłopaków. prosze o szybkie skontaktowanie się i poprawienie błedu.

    Pozdrawaim LubiePonczki920

    Zyczę Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  39. mam nowe konto juz nie chce magdarrrrrrrrrr :(

    OdpowiedzUsuń
  40. witam mam problem bo moje konto jest zbanowane na 3dni a dwa dni temu sprawdzałam i teraz były 3 dni

    OdpowiedzUsuń
  41. Cześć , moja koleżanka ukradła mi konto i nie wiem jak je odzyskać . Nie podawałam e-meil . Błagam pomóżcie !

    OdpowiedzUsuń
  42. witam moja nazwa to cytrynka 5674 mniałam bluzke drip i jej niema druga sprawa to że wypełniłam zadanie z pupilami i nie dostałam nagrody prosze o pomoc. POZDRAWIAM SERDECZNIE cytrynka 5674

    OdpowiedzUsuń
  43. Dzieńdobry nie moge sie zalogować na Bsp prosze nam pomóc nazwa to: felisiti201 i sabrin@ 12345. I wiem że msp to nie bsp ale prosze coś zrobić

    OdpowiedzUsuń
  44. Witam serdecznie modów chcem zgłosić bez podstawne zablokowanie mojej kuzynki na stałe ponieważ nie złamała regulaminu gry jeśli ją odblokujecie będę bardzo wdzięczna ponieważ wydała na Tą gry wiele pieniędzy i starała się wprowadzać miłą atmosferę


    Czekam na odpowieć Wiktoria



    Ps. Odpowiećproszę wysłać na maila "Wiktoriafilipczak21@gmail.com "

    OdpowiedzUsuń
  45. WItam!!! POMOCYY Jakieś kurwisko bezczelnie namówiło moje dziecko na podanie hasła po czym szybciutko kurwisko zmieniło hasło

    jest to konto Vip za które płaciłem nie mało corka bardzo by chciał odzyskać to konto by dalej grać co za tym idzie dalej opłacać... proszę o POMOCCCC NAZWA KONTA Wercia18MSP

    a CIEBIE PIES JEBAŁ!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  46. moje konto zostało shackowane nick:#amerykanka proszę o oddanie mojego konta gdyż kupiłam sobie tam vipa na tydzień już się skończył ale konta nadal nie mam

    OdpowiedzUsuń
  47. Witam. Chciałabym odzyskać moje konto, które zostało bezpodstawnie zablokowane z powodu używania złego słownictwa. Informuję, że nie złamałam regulaminu i starałam się być miła dla innych graczy. Będę bardzo wdzięczna jeśli odblokujecie moje konto.
    Nick: PaulaXd230
    E-mail: ola-kow1122wp.pl@wp.pl

    Ps. Proszę wysłać odpowiedź na powyższego maila.

    OdpowiedzUsuń
  48. Witam,moja corka nie moze sie zalogowac na konto nunek121 ,prosze cos z tym zrobic nie po to tyle kasy wydalam na vipa zeby to poszlo z blotem!!!

    OdpowiedzUsuń
  49. Witam kupiłam córce Vila na Rok LenaCienZadymka dzisiaj VIP się skończył A kupiłam miesiąc temu dałam 150 zł na Rok proszę coś z tym zrobić bo nie jest mi do śmiechu tym bardziej że był to prezent urodzinowy

    OdpowiedzUsuń
  50. musze wejść na knto fantastycznalaseczka zmień hasło na Juleczka12

    OdpowiedzUsuń
  51. Dzień dobry moderatorzy daliście mi bana za nic a po 1 nie łamie żadnego regulaminu gram sobie normalnie a tu ban moderatorzy naprawdę dziękuję dozobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Dzień dobry moderatorzy zbanowaliscie mi konto za nic nie zlamalem żadnego regulaminu i proszę tu mi nie wmawiać nwm wgl po co jest te ostrzeżenie iban na 3dni proszę mi go cofnąć nick majcess

    OdpowiedzUsuń
  53. Dzień dobry mojemu znaj ukradła jakąś dziewczyną konto powiedziała że da mu dripa za pozwolenie wejścia na konto zmieniła mu h. NIK Leon77793 i przebrała wjec pisze o proszę o oddanie mojemu znaj konto trodzy moderatoży

    OdpowiedzUsuń
  54. Jeszcze osondza moją kuzynke o kłamstwo bo prubujemy wszystko prubujemy proszę moderatorzy bo on ma VIP

    OdpowiedzUsuń
  55. Plissss kombinujemy pliss szybko

    OdpowiedzUsuń
  56. Dzień dobry ja w sprawie ukradli mi konto nick Nikołaj dama 2 i taka chacie ka zachęciła mnie Viper i jej podałam hasło teraz tego żałuję czy da sie to konto odzyskać :(

    OdpowiedzUsuń
  57. Witam chciałabym zgłosić błąd na MovieStarPlanet grałam w nią i wymieniłam się z dziewczyną butami za koszulkę drip I JAk weszłam do szafy koszulki już niebyło prosze szybko naprawić ten błąd i Oddać Mi Koszulkę. Proszę :'(

    OdpowiedzUsuń
  58. hej właśnie grałam w moviestarplanet i jakaś dziewczyna się ze mną wymieniła więc ja dałam jej koszulkę drip i ona niby też i problem jest w tym że jak nałożyłam tę koszulkę to 2 minuty później znikła i prosiłabym żeby oddano mi moją fioletową bluzkę drip!!!

    mój nick to mega bunia

    OdpowiedzUsuń
  59. Witam, mój problem polega na początkowych zadaniach. Zatrzymałam się na dawaniu i otrzymywaniu autografów od przyjaciół online. Już wielokrotnie otrzymałam autograf od osoby, którą posiadam w znajomych oraz która była online, jednak zadanie w dalszym ciągu nie znika. Proszę o pomoc, gdyż chcę już przejść do kolejnych misji. Dziękuję!

    (moja nazwa konta : billie blossom)

    OdpowiedzUsuń
  60. witam mój problem zkontem to usunięcie go grłami wywaliło mnie jak wyszłam usunięto mi chasło nick do tego kąta to itz xwikix

    OdpowiedzUsuń
  61. hej, jakiś czas temu zostało mi zhackowane konto
    problem jest w tym że nie jestem tam zalogowana na swojego maila :(( nie mam pojęcia jak ale proszę o pomoc w odzyskiwaniu konta.
    login: kotsweet1212

    OdpowiedzUsuń
  62. Hej , ukradli mi konto PikachunkaUnka . Nie wiem jakie jest hasło proszę wysłać mi hasło do tego konta na inne konto , nazwa : Amulcia . Oraz o wzrucenie moich ciuchów , ostatnie wysyłane prze ze mnie prezenty . Proszę , o pomoc

    OdpowiedzUsuń
  63. Hej,jest to chyba problem
    Kupiłam nie cały miesiąc temu vipa na msp i powinien mi się skończyć już, dzisiaj wchodzę i pojawiło mi się że zakupiłam (ale nie kupowałam) vipa znowu na miesiąc i nie wiem czy to jakiś błąd bo pojawiło mi się że znowu mam więcej starcoins i diamonds

    Moje konto: gabi0143

    OdpowiedzUsuń
  64. witam czy moglibyście mi pomóc pewna osoba powiedziała że jak dam jej pixelka dostane animacje drip oczywiście nie mam animacji a ona mi ukradła pixelka i nie chce oddać więc prosze zrubcie coś i ukradli mi konto piratka6 prosze moge je odzyskać napiszcie mi na konto &zozolek&1984 dziękuje a ta uszustka to ZaczarovvanaYT prosze ukarajcie ją prosze !i dziękuje bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  65. Dzień dobry, dzisiaj o 7.00 skradziono mi konto o nicku: gabi3545 miałam tam vipa i 16 level, miałam dripy i cenne rzeczy, proszę je odzyskać..bo wydałam na nie prawdziwe pieniądze..

    OdpowiedzUsuń
  66. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  67. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  68. dzieńdobry mam pytanko bo zmieniłam hasło 3 razy i chciałabym się dowiedzieć jakie mam hasło bo bardzo dużo wydałam tam pieniędzy nick to: laura10012

    OdpowiedzUsuń
  69. Moje konto zostało skradzione nazwa to MAJAXDcukierek proszę o szybkie kontakty i podanie mi do niego hasło nam mam tam dużo zeczy których nie chce stracić

    OdpowiedzUsuń
  70. Witam ukradli mi konto jedna osoba nie pamiętam jego nick ale to była dziewczyna, chciała i dać VIPa zmuszała mnie do tego więc jej powiedziałam moje hasło i chciałam szybko zmienic moje hasło ale mnie wylogowało i nie mogłam sie logować dlatego że hasło było zmienione przez tą osobe weszłam na drugie konto ZłotyMercury1 chciałam wytłumaczyc jej że to nie faje kraść konta innym użytkownikom i ona mnie zablokowała nie mogłam do niej pisać ta rozmowa była między mną a Star20207 to moje drugie konto tylko jedna dziewczynka mi ją ukradła bo chciała mi kupić VIPa i zmuszała mnie to ta osoba prubowałam na czacie z innymi moviestar sie dogadać żeby mi pomogły ale z tylu osub tylko mi pomogło2 doleres xxx i SnoopPoeta a inni mnie ignorowali ale to nic ja chce odzyskać konto z nickem Star20207 to konto dla mnie wiele znaczy mam dwie konta ZłotyMercury1 i Star20207 te oba konta dla mnie wiele znaczą!
    proszę odzyskać mi to konto błagam

    OdpowiedzUsuń
  71. Dzień dobry moje konto zostało zhakowane bardzo chciałabym je odzyskać mój nick to doli ok1 mam szansę je odzyskać ? Błagam !

    OdpowiedzUsuń
  72. Dzień dobry moje konto polaka 37 zostało schakowane przez BloddiMistrz proszę odzyskać moje konto pls

    OdpowiedzUsuń
  73. Dzień dobry moje konto polaka 37 zostało schakowane przez BloddiMistrz proszę odzyskać moje konto pls

    OdpowiedzUsuń
  74. przepraszam wym się z osobą za pixelka dokładnie bluzeczke wym się przez wym ona dostała włoski a ja dostałam koszulke przesłałam ją sobie na inne konto i jej nie ma na moim koncie i na tym na którym się wym prosze o naprawienie błędu i oddanie koszulki pixel nick lenisawa123

    OdpowiedzUsuń
  75. Witam, chcialam zgłosić bloknięcie (na stałe) na bsp za cos czego nie zrobiłam moj nick to: Niqqaaa<3 prosze cos z tym zrobic

    OdpowiedzUsuń
  76. Dzień dobry na BlockStarPlanet od jakiegoś czasu osoba z nickiem BłyskawicznyKot obraża mnie robi światy np. gotuje mnie , pokazuje że mnie zabija i też dlatego boje się grać w tą grę! Co robić!? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  77. Dzień Dobry Proszę o pomoc!!!!! Jedna osoba o Nazwie: białadama221 ukradła mi czapkę drip o czarnym kolorze miała w zamian dać mi doładowanie ale mnie oszukała i zablokowała ja błagam żebyście pomogli mój nick: jullla6

    OdpowiedzUsuń
  78. Proszę o pomoc. Pewna osoba ukradła mi dripa miała dać w zamian doładowanie oszukała mnie i zablokowała jej nazwa to: białadama221 a mój jullla6 proszę jeszcze raz o pomoc. Pozdrawiam Jula

    OdpowiedzUsuń
  79. Witam 808dussia okradła mnie z butów księżycowych.

    OdpowiedzUsuń
  80. Dzień dobry, chciałabym się zapytać o błąd na moim koncie, chodzi o to, że jak piszę coś komuś w komentarzach to wyskakuje mi nie mój skin tylko jakiś znak zapytania prosiłabym o naprawienie tego błędu

    OdpowiedzUsuń
  81. Witam nie znalazłam odpowiedzi na pomocy technicznej . Chodzi o to że na telefonie w mojej aplikacji zablokowały sie zwierzaki pokazuje mi ze mam tylko jednego i resztą nie mogę się opiekować ? .

    OdpowiedzUsuń
  82. aha moja nazwa to czerwona czerwusia odpowiedz prosze na edyta2573@interia.pl ..... A pytałam o to ze na telefonie nie mogę opiekować się zwierzentami bo pokazuje mi ze mam 1 a mam 20 . pomocy

    OdpowiedzUsuń
  83. dobry wieczur zakupiłam vip na miesiąc i o nie odszymałam prosze mi go dać gdyż za niego zapłaciłam nick kama1010

    OdpowiedzUsuń
  84. Dzień dobry ja piszę w sprawie zmienionego hasła ponieważ żyłka13423 namawiała mnie że kupi mi pakiet Diamont i co nie mogę się zalogować proszę moderację o zwrócenie konta ponieważ miałam 28 lvl i VIP bo ja sobie wykupuję vipy z moich pieniędzy a tu taka sytuacja to już drugi raz i jak dalej tak będzie to poprostu przestanę grać w BSP!!!.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam zulka13423 mnie namawiała ale autokorekta się włączyła

      Usuń
  85. witam, mojej córce ukradli czpkę ink oraz buty księżycowe czy jakoś tak inka ukradł użytkownik kociara//kociara a buty księżycowe zabrał użytkownik Fanka ZebaPL bardzo proszę żeby córka odzyskała unikaty, dziękuję pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  86. witam, mojej córce ukradli czpkę ink oraz buty księżycowe czy jakoś tak inka ukradł użytkownik kociara//kociara a buty księżycowe zabrał użytkownik Fanka ZebaPL bardzo proszę żeby córka odzyskała unikaty nick córki : Piksi lala 012

    OdpowiedzUsuń
  87. dzień dobry mam pare fajnych pomysłów co możecie do blockstarplanet dodać jest tych pomysłów kilka
    1.dodanie nowych funkcji budowania
    np.można budować kopanie,survival
    2.dodanie realistycznych tetstór
    3.dodanie zwierzaków za darmo bez vip
    np.będzie schronisko w nexusie i będzie można kupować psy
    4.dodanie telefonu
    na telefonei by mogły być wszystkei aplikacje co chcemy
    np.tik tok,instagram,minecraft
    i że będzie można instalować na tym telefonie aplikacje
    5.telewizor
    fajnei by było mieć taki telefizor co normalnie działa i można przełańczać kanały
    6.komputer i laptop
    działało by to na tej samej pozycji co telefon i by sie pierw dostało zwykły a potem by sie ulepeszało
    7.praca
    ze a czatach było by można mieć prace i zarabiać nawet po 2 tysięcy co tydzień
    8.otwierające sie dzwi
    np.do domu lub klatek w więzieniu lub schronisku
    9.pojazdy
    fajnei by był omieć auto lub limuzyne którą można jechać po czatach i wysiadać kiedy sie chce a auto nie zniknie
    10. realistyczne klocki
    fajnie by było mieć klocki takei np.drewo wyglądające jak prawdziwe
    11.nowe krztałty klocków
    np.koło,owal,romb,rura,
    12.woda bez vip
    13.realistyczne zwierzęta
    fajnei by było opiekować sie jakimś psem co normalnie ma posłanie,miski i wygląda jak prawdziwy i jest mały i potem rośnie
    14.konie
    fajnei by było w nexusie znajść konia i adoptować i na nim jedzcić
    15.animacje
    fajna by była animacja siadania lub machania
    16.meble
    np.stół na który morzna klaść rzeczy
    krzesło na ktorym można siedzieć
    17.każdy ma za sobą moderatora aby pilnował jak sie dana osoba achowuje
    18.darmowe diamenty i pieniądze
    co dzień dostawało by sie 2tysiące pieniędzy i 3 diamenty
    19.akcesoria dla zwierząt
    np.drapak,legowisko
    20.jedzenie i picie
    np.pizza do mikrofali ,makaron,sos
    21.rzeczy kuchenne
    np.piekarnik,szafka
    22.lapmy i kable

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. była by też fajna animacja chodzenia

      Usuń
  88. Mam pytanie czy jest możliwość zbanowania 4 knt w bsp nick:matix230ryba, PapkaKawaii7, SagaNiebo1 i kartofelek4589. bo dokuczają mi i mojej siostrze w kopaniu pytali się czy mogą z nami kopać i napisaliśmy nie i potem zaczęli bez pytania z nami kopać i pisaliśmy do nich aby poszli z naszej dziury a oni nas wtedy zaczęli wysadzać bąbami jak nie odebraliśmy jeszcze skarbów

    OdpowiedzUsuń
  89. pomocy! chciałam zgłosić użytkownika Hania buzka oszukała mnie i nie chce oddać mi moich włosów pomocy bardzo proszę o pomoc jak byście mogli zgłaszajcie tą osobę

    OdpowiedzUsuń

  90. dzień dobry chcę dowiedzieć się jak odblokować dostęp do członkostwa vip

    OdpowiedzUsuń